نوشته شده توسط : طب

همانطور که همه ما می دانیم ، شرکتهای اتوماسیون تعامل اینستاگرام ، یعنی "رباتها" ، سالهاست که در جامعه رسانه های اجتماعی موضوع بحث برانگیزی است.
این ربات های تغییر دهنده انتخاب روسیه نیستند که ما در مورد آنها صحبت می کنیم (می توانید درباره کسانی که در اینجا هستند بیشتر بدانید). اینها خدمات اتوماسیون "مانند" و "نظر" هستند که میلیون ها نفر از مشاغل و کاربران مستقر در اینستاگرام برای افزایش ربات نینجاگرام تعداد افرادی که از حساب های خود کشف ، پیگیری ، تعامل و خرید می کنند ، استخدام می کنند.


اگرچه آنها معمولاً در سیستم زیست محیطی اینستاگرام رپ می کنند ، اما واقعیت این است که ، برای اکثر صاحبان مشاغل کوچک اینستاگرام (مانند من) ، خودکار تعاملات تنها گزینه مقرون به صرفه است که ما باید بدون اینکه حساب کاربری خود را افزایش دهیم ، مجبور به پرداخت هزینه های زیاد به فیس بوک برای "تبلیغ" پست های ما و گرفتن نتیجه صفر و بدون نتیجه از آنها.
بنابراین ، با توجه به روحیه اطلاعات آزاد برای همه آن حساب های اینستاگرام که درباره اتوماسیون تعامل کنجکاو هستند ، در اینجا نگاهی عمیق به وضعیت ربات های اینستاگرام در سال 2020 خواهیم داشت.

 

ربات های اینستاگرام چیست و چگونه کار می کنند؟
اگر هنوز درمورد اینکه چه چیزی هستند و چگونگی کارکرد آن واضح نیستید ، این ویدیوی کوتاه را که من درست کردم ، ببینید که امیدوارم این مورد برای شما روشن شود:

 

آیا ربات های اینستاگرام هنوز در سال 2020 کار می کنند؟
اکنون که می دانید چگونه کار می کنند ، آیا هنوز هم در سال 2020 موثر هستند؟ پاسخ کوتاه بله است!
هنوز بسیاری از شرکت های نرم افزاری قابل اعتماد (بیشتر در مورد بهترین شرکت ها در زیر) وجود دارد که به حساب Instagram شما امکان می دهد فعالیت تعامل (مانند ، نظر ، DM یا دنبال کردن) را با سایر کاربران به طور خودکار انجام دهد تا بیشتر چشم به اگر به درستی خودکار کرده اید و محتوای عالی دارید ، نام کاربری خود را کشف کنید ، از طریق آن ضربه بزنید تا حساب خود را ببینید و احتمالاً شما را دنبال کنید یا از طریق پیوند خود در bio از طریق پیوند خود ضربه بزنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()