نوشته شده توسط : طب

انگیزه یک جانور قدرتمند و در عین حال فریبنده است. گاهی اوقات ایجاد انگیزه بسیار آسان است و خود را در پیچ و خم هیجان پیچیده می کنید. در بعضی اوقات ، تقریباً غیرممکن است که چگونه می توانید خود را تحریک کنید و در یک مارپیچ مرگ تعلل به دام می افتید. این صفحه حاوی بهترین ایده ها و مفیدترین تحقیقات در مورد چگونگی دریافت و انگیزه ماندن است.

این سخنرانی انگیزشی ران-پهلوان نخواهد بود. (این سبک من نیست.) درعوض انگیزه چیست، ما قصد داریم دانش را در مورد چگونگی ایجاد انگیزه در وهله اول و چگونگی انگیزه ماندن برای دراز مدت تجزیه کنیم. این که آیا شما در حال تلاش برای فهمیدن چگونگی ایجاد انگیزه در خود هستید یا چگونگی ایجاد یک تیم را تشویق می کنید ، این صفحه باید همه چیزهایی را که باید بدانید پوشش دهد.

برای پرش به یک بخش خاص می توانید روی پیوندهای زیر کلیک کنید یا به سادگی به پایین بروید تا همه چیز را بخوانید. در پایان این صفحه ، لیست کاملی از تمام مقالاتی که در مورد انگیزه برای شما نوشتم ، پیدا خواهید کرد.

 

I. انگیزه: چه چیزی است و چگونه کار می کند
دانشمندان انگیزه را تمایل عمومی شما برای انجام کاری تعریف می کنند. این مجموعه نیروهای روانی است که شما را وادار به اقدام می کند. خوب و همه ، اما من فکر می کنم می توانیم تعریف مفیدی تر از انگیزه ارائه دهیم.

انگیزه چیست؟
بنابراین دقیقاً انگیزه چیست؟ نویسنده استیون پرسفیلد در کتاب خود "جنگ هنر" خط خوبی دارد که فکر می کنم در محور انگیزه قرار می گیرد. به تعبیر پرسفیلد ، "در بعضی از موارد ، درد انجام ندادن آن از درد انجام آن بیشتر می شود."

به عبارت دیگر ، در بعضی مقاطع ، تغییر از آن آسانتر است تا یکسان ماندن. عمل کردن و احساس ناامنی در ورزشگاه آسانتر از این است که ساکت بنشینید و خودباختگی روی نیمکت را تجربه کنید. احساس آسانتر بودن در هنگام برقراری تماس فروش آسانتر از احساس ناامیدی از حساب بانکی شما است.

فکر می کنم این جوهره انگیزه است. هر انتخابی قیمت دارد ، اما وقتی انگیزه داریم ، تحمل ناراحتی در عمل راحت تر از درد باقی مانده است. به نوعی از یک آستانه ذهنی عبور می کنیم - معمولاً بعد از چند هفته تعویق و در مواجهه با مهلت قریب الوقوع - و انجام ندادن کار از این که واقعاً انجام دهیم ، دردناکتر می شود.

حال برای سوال مهم: چه کاری می توانیم انجام دهیم تا این احتمال را داشته باشیم که از این آستانه ذهنی عبور کنیم و بر اساس یک امر مداوم احساس انگیزه کنیم؟

 



:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طب

کار در منزل با ایده های پولساز

1. آزمایش کاربر
هنگامی که شما یک نرم افزار / محصول یا خدمات جدید را راه اندازی می کنید ، مدت زمان زیادی طول می کشد تا تمام اشکالات و خطاها را اتو کنید. برای کاهش این مشکل و سرعت بخشیدن به فرآیند رفع خطا / اشکال ، شرکت ها هزینه زیادی را صرف آزمایش کاربر می کنند.

آزمایش کاربر جایی است که شما نرم افزار ، وب سایت یا برنامه های کاربردی برای اشکالات را از طریق استفاده عمومی یا با انجام اقدامات خاص (برنامه آزمایش) آزمایش می کنید. شرکتی که آزمایش آزمایش کاربر را انجام می دهد ، به طور کلی به شما امکان دسترسی و استفاده از نرم افزار را برای ضبط / بروز اشکالات / خطاها را می دهد. آزمایش کاربر از نظر پیچیدگی و هزینه پرداخت شده بسیار متفاوت است.

برای شروع ، می توانید به عنوان یک تستر برای بسیاری از سیستم عامل های آزمایش کاربر شخص ثالث (UserTesting.com) ثبت نام کنید ، خود را بر روی سیستم عامل های متداول فری لنسر تنظیم کنید یا وب سایت خود را برای ارتقاء خدمات آزمایش کاربر خود تنظیم کنید. با گسترش ، ممکن است ارزش داشته باشد که بطور مستقیم خدمات آزمایش را ارائه دهید به مشاغل نزدیک شوید.



بهترین ایده های تجاری کوچک
2 فروشنده عتیقه
معاملات عتیقه فروشی فرایند خرید و فروش اقلام عتیقه (از نظر ارزش / سن) است. با توجه به تاریخ غنی و باستانی انگلیس ، عتیقه فروشی ها در سراسر کشور فراوان است. ثروت های بسیاری با استفاده از دانش تخصصی برای خرید عتیقه های معامله گر در بازارها ، حراج ها و مغازه ها ساخته می شود و سپس فروش عتیقه های خریداری شده با قیمتی بسیار بالاتر از طریق همین کانال ها انجام می شود.

شروع یک تجارت عتیقه فروشی به شما نیاز دارد که دانش عمومی خوبی از تاریخ / عتیقه فروشی ها و دانش تخصصی در مورد قیمت گذاری ، شرایط و ارزش فروش مجدد در کالاهایی که قصد دارید در آن کار کنید (به عنوان مثال جواهرات نقره استرلینگ ، لامپ های Art Deco ، مبلمان ادواردی و ...) داشته باشید.

در ابتدا می توانید فضایی را در خانه خود برای ذخیره سازی / کار ایجاد کنید. سپس از طریق حراج های آنلاین و از طریق فروش بوت ، شروع به پویش و خرید عتیقه کنید. شما می توانید با قرار دادن آنها در حراج های مناسب ، این موارد را دوباره بفروشید ، آنها را به سایر فروشگاه ها و فروشندگان عتیقه فروشی بفروشید یا مستقیم از طریق بستر تجارت الکترونیکی خود بفروشید.

این یک تجارت است که در آن می توانید کوچک و مقیاس را با اندازه جدی شروع کنید. تقاضای بین المللی زیادی در حراج های انگلستان وجود دارد که قیمت های بسیاری از کالاهای عتیقه را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

3. غرفه بازار
آیا می دانید می توانید یک غرفه بازاری را در بازار معروف جهان کامدن با قیمت 15 پوند در روز اجاره کنید؟ از 500000 نفر به بعد ، لندن ها و گردشگران هر هفته از بازار بازدید می کنند ، این تعداد زیادی مشتری بالقوه هستند.

برای باز کردن یک غرفه در بازار ، باید در مورد انواع محصولاتی که قصد فروش آنها را دارید ، تصمیم بگیرید که در بازار مناسب تصمیم بگیرید که فروش (بسته به مشخصات / اندازه مشتری بالقوه ما) را شروع کنید و مهارت های فروش / ارائه F2F خود را ناخن بزنید. مانند صندوق ها و برچسب ها می توانند قیمت و میزان فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و باعث می شود در مقابل سایر غرفه های بازار ایستادگی کنید).

پس از موفقیت آمیز یک غرفه در بازار ، می توانید کارگران نیمه وقت را برای اجرای یک غرفه در آخر هفته شروع کنید و بسته به تقاضا ، شروع به گسترش به چندین غرفه یا بازار کنید. برای حفظ مشتری ، ممکن است سرمایه گذاری در ساختن یک برند و یک وب سایت تجارت الکترونیک را هم در نظر بگیرید (این مورد برای مارک های جواهرات معمول است).

https://entrepreneurhandbook.co.uk/100-business-ideas-start-today/

4 اجاره تجهیزات
در بسیاری موارد ، مشاغل و اشخاص نیاز به تجهیزات یکبار مصرف یا مدت محدود دارند ، در این موارد اجاره تجهیزات تقریباً ارزان تر و با صرفه تر از خرید آن به طور مستقیم است. مثلا؛ اجاره تجهیزات نظافت فرش تجاری تقریباً 25 پوند برای شما در روز هزینه می کند ، در حالی که خرید تجهیزات و مواد شیمیایی بطور کامل چند صد پوند قیمت دارد. به عنوان نمونه از دیدگاه تجارت می تواند شرکتی باشد که به تجهیزات پردازش اضافی برای تهیه یک سفارش بزرگ یک طرفه نیاز دارد.

برای شروع یک کار اجاره تجهیزات ، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید تجهیزات عمومی را برای افراد فراهم کنید یا برای مشاغل / افراد در یک مکان خاص ، یعنی ابزارهای ساختمانی ، تجهیزات نظافت ، تأمین کنید. مشتریان می توانند تجهیزات و همچنین وب سایت و سیستم های پرداخت مناسب را جمع آوری و رها کنند. هزینه بیشتر در بیشتر موارد برای این ایده تجاری کوچک نیست.

زیبایی این تجارت این است که شما می توانید هزینه های اجاره نسبتاً بالایی را در مقابل هزینه خرید تجهیزات بپردازید ، بنابراین بازده سرمایه گذاری برای هر قطعه تجهیزات باید زیاد باشد و بازپرداخت نسبتاً کوتاه (مانع ساخت و سازهای تخصصی بزرگ و سایر تجهیزات پیچیده). برای بازاریابی خود ، می توانید مشاغل اجاره تجهیزات خود را در سایت های لیست محلی مانند FridayAd ، Gumtree ، Yelp و Google فهرست کنید.

بازاریابی برای این نوع مشاغل همه مبتنی بر شبکه سازی است ، شما باید با افراد با ارزش خالص متوسط ​​تا بالا رابطه برقرار کنید. مکان مناسب برای شروع این شبکه می تواند حضور در برنامه های محلی با اتاق بازرگانی یا گروه شبکه های تجاری محلی شما باشد.

 

http://tebboard.parsiblog.com/Posts/11/



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طب

شرایط آب و هوایی برای رشد و توسعه پالونیا


دما و ارتفاع
Paulownia می تواند با طیف گسترده ای از دما سازگار باشد. به طور کلی گونه های Paulownia تا 2000 متر رشد می کنند. توسعه از بهار شروع می شود ، وقتی دمای خاک به 15-16оС برسد. کشت شدید پالاونیا حداکثر 700-800 متر مطلوب است و دمای مطلوب مناسب برای رشد حداکثر در محدوده 24-33 درجه سانتیگراد است.


خاکها
Paulownia گونه ای بسیار سازگار است و در بسیاری از انواع خاک ها به خوبی رشد می کند. مناسب ترین و توصیه شده خاک های سبک ، خوب زهکشی و ماسه ای با شیب یا بدون شیب است. خاکهای زهکشی شده با چربیهای عمیق با pH 5/5 تا 8/9 توصیه می شود. خاکهای دشتی ، سنگی و خیس شده اجتناب کنید. خاک هایی که از بیش از 25 درصد خاک رس و تخلخل زیر 50 درصد تشکیل شده اند ، برای پالاونیا توصیه نمی شود. Paulownia شوری بیش از 1٪ را تحمل نمی کند. گیاهان جوان پالاونیا ، هنگامی که عمق خاک حداقل 1.5-2 متر باشد ، به خوبی توسعه می یابند.


باران
خاک و رطوبت هوا برای رشد پالاونیا بسیار مهم است. اگر بارندگی سالانه زیر 100 میلی متر در هر ماه کاهش یابد ، آبیاری اضافی لازم است. در مقایسه 10 میلی متر باران 10 لیتر آب را تأمین می کند. اگر میزان بارندگی ماهانه زیر 50 میلی متر باشد ، در سالهای بعد آبیاری لازم است. آبیاری کافی باعث کند شدن رشد می شود اما گیاه را از بین نمی برد. برای رشد بهینه در ماه های اول توسعه برای آب دادن آنها با 20 لیتر در هفته در هفته بسیار مهم است. مقدار مناسب در دو زمان مساوی تقسیم می شود و توسط سیستم آبیاری قطره ای اضافه می شود. استقرار آبیاری قطره ای هنگام توسعه مزارع تجاری Paulownia ، به عنوان فناوری توصیه می شود.


باد
زراعت مناسب در مناطقی است که بادهای شدید به بیش از 28 کیلومتر در ساعت نرسیده است. هنگامی که در محل کاشت باد شدید وجود دارد ، باید در طول سال اول توسعه تا زمانی که ساقه چوبی قوی ایجاد شود ، قرار گیرد. سرعت باد برای گیاهان جوان بیش از 45 کیلومتر در ساعت خطرناک است و باید از چنین مناطقی جلوگیری کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: درخت پالونیا ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طب

اختلال هراس چیست؟
اختلال هراس هنگامی اتفاق می افتد که در حال تکرار حملات غیر منتظره از وحشت هستید. DSM-5 حملات وحشت را ناگهانی ترس و ناراحتی شدید تعریف می کند که در عرض چند دقیقه به اوج خود می رسد. افراد مبتلا به این اختلال از ترس از حمله وحشت زندگی می کنند. ممکن است هنگامی که احساس وحشت ناگهانی و وحشتناکی می کنید ، دچار هراس وحشت نشوید و علت مشخصی نداشته باشید. ممکن است علائم جسمی مانند قلب مسابقه ، مشکلات تنفس و عرق کردن را تجربه کنید. درمان پانیک

اکثر افراد یک یا دو بار در زندگی خود یک حمله وحشت را تجربه می کنند. انجمن روانشناسی آمریکا گزارش می دهد که از هر 75 نفر 1 ممکن است یک اختلال هراس را تجربه کند. بعد از اینکه حداقل یک ماه (یا بیشتر) نگرانی مداوم یا نگرانی در مورد حملات اضافی هراس (یا عواقب آن) راجعه داشته باشید ، اختلال هراس با ترس مداوم از حمله دیگر وحشت مشخص می شود.

حتی اگر علائم این اختلال می تواند کاملاً طاقت فرسا و ترسناک باشد ، اما با درمان می توان آنها را مدیریت و بهبود داد. جستجوی درمان مهمترین بخش برای کاهش علائم و بهبود کیفیت زندگی شما است.

علائم اختلال هراس چیست؟ درمان پانیک
علائم اختلال وحشت اغلب در نوجوانان و بزرگسالان زیر 25 سال ظاهر می شود. اگر چهار یا چند حمله وحشت داشته اید یا از ترس از حمله وحشت دیگر پس از تجربه یکی از زندگی ترس زندگی می کنید ، ممکن است دچار اختلال هراس شوید.

حملات هراس باعث ایجاد ترس شدید می شود که ناگهان شروع می شود ، اغلب بدون هشدار. یک حمله معمولاً 10 تا 20 دقیقه طول می کشد ، اما در موارد شدید ممکن است علائم بیش از یک ساعت ادامه داشته باشد. این تجربه برای همه متفاوت است و اغلب علائم متفاوت است.

علائم شایع مرتبط با حمله هراس شامل موارد زیر است:


مسابقه ضربان قلب یا تپش قلب
تنگی نفس
احساس می کنید خفه می شوید
سرگیجه (سرگیجه)
سبکی
حالت تهوع
تعریق یا لرز
لرزیدن یا لرزیدن
تغییر در وضعیت روحی ، از جمله احساس غیرواقعی (احساس غیرواقعی بودن) یا شخصی سازی (جدا شدن از خود)
بی حسی یا سوزن شدن در دست یا پا
درد قفسه سینه یا سفت شدن
می ترسید که ممکن است بمیرید



:: برچسب‌ها: درمان پانیک ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 | نظرات ()