کار در منزل با ایده های جدید
نوشته شده توسط : طب

کار در منزل با ایده های پولساز

1. آزمایش کاربر
هنگامی که شما یک نرم افزار / محصول یا خدمات جدید را راه اندازی می کنید ، مدت زمان زیادی طول می کشد تا تمام اشکالات و خطاها را اتو کنید. برای کاهش این مشکل و سرعت بخشیدن به فرآیند رفع خطا / اشکال ، شرکت ها هزینه زیادی را صرف آزمایش کاربر می کنند.

آزمایش کاربر جایی است که شما نرم افزار ، وب سایت یا برنامه های کاربردی برای اشکالات را از طریق استفاده عمومی یا با انجام اقدامات خاص (برنامه آزمایش) آزمایش می کنید. شرکتی که آزمایش آزمایش کاربر را انجام می دهد ، به طور کلی به شما امکان دسترسی و استفاده از نرم افزار را برای ضبط / بروز اشکالات / خطاها را می دهد. آزمایش کاربر از نظر پیچیدگی و هزینه پرداخت شده بسیار متفاوت است.

برای شروع ، می توانید به عنوان یک تستر برای بسیاری از سیستم عامل های آزمایش کاربر شخص ثالث (UserTesting.com) ثبت نام کنید ، خود را بر روی سیستم عامل های متداول فری لنسر تنظیم کنید یا وب سایت خود را برای ارتقاء خدمات آزمایش کاربر خود تنظیم کنید. با گسترش ، ممکن است ارزش داشته باشد که بطور مستقیم خدمات آزمایش را ارائه دهید به مشاغل نزدیک شوید.



بهترین ایده های تجاری کوچک
2 فروشنده عتیقه
معاملات عتیقه فروشی فرایند خرید و فروش اقلام عتیقه (از نظر ارزش / سن) است. با توجه به تاریخ غنی و باستانی انگلیس ، عتیقه فروشی ها در سراسر کشور فراوان است. ثروت های بسیاری با استفاده از دانش تخصصی برای خرید عتیقه های معامله گر در بازارها ، حراج ها و مغازه ها ساخته می شود و سپس فروش عتیقه های خریداری شده با قیمتی بسیار بالاتر از طریق همین کانال ها انجام می شود.

شروع یک تجارت عتیقه فروشی به شما نیاز دارد که دانش عمومی خوبی از تاریخ / عتیقه فروشی ها و دانش تخصصی در مورد قیمت گذاری ، شرایط و ارزش فروش مجدد در کالاهایی که قصد دارید در آن کار کنید (به عنوان مثال جواهرات نقره استرلینگ ، لامپ های Art Deco ، مبلمان ادواردی و ...) داشته باشید.

در ابتدا می توانید فضایی را در خانه خود برای ذخیره سازی / کار ایجاد کنید. سپس از طریق حراج های آنلاین و از طریق فروش بوت ، شروع به پویش و خرید عتیقه کنید. شما می توانید با قرار دادن آنها در حراج های مناسب ، این موارد را دوباره بفروشید ، آنها را به سایر فروشگاه ها و فروشندگان عتیقه فروشی بفروشید یا مستقیم از طریق بستر تجارت الکترونیکی خود بفروشید.

این یک تجارت است که در آن می توانید کوچک و مقیاس را با اندازه جدی شروع کنید. تقاضای بین المللی زیادی در حراج های انگلستان وجود دارد که قیمت های بسیاری از کالاهای عتیقه را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

3. غرفه بازار
آیا می دانید می توانید یک غرفه بازاری را در بازار معروف جهان کامدن با قیمت 15 پوند در روز اجاره کنید؟ از 500000 نفر به بعد ، لندن ها و گردشگران هر هفته از بازار بازدید می کنند ، این تعداد زیادی مشتری بالقوه هستند.

برای باز کردن یک غرفه در بازار ، باید در مورد انواع محصولاتی که قصد فروش آنها را دارید ، تصمیم بگیرید که در بازار مناسب تصمیم بگیرید که فروش (بسته به مشخصات / اندازه مشتری بالقوه ما) را شروع کنید و مهارت های فروش / ارائه F2F خود را ناخن بزنید. مانند صندوق ها و برچسب ها می توانند قیمت و میزان فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و باعث می شود در مقابل سایر غرفه های بازار ایستادگی کنید).

پس از موفقیت آمیز یک غرفه در بازار ، می توانید کارگران نیمه وقت را برای اجرای یک غرفه در آخر هفته شروع کنید و بسته به تقاضا ، شروع به گسترش به چندین غرفه یا بازار کنید. برای حفظ مشتری ، ممکن است سرمایه گذاری در ساختن یک برند و یک وب سایت تجارت الکترونیک را هم در نظر بگیرید (این مورد برای مارک های جواهرات معمول است).

https://entrepreneurhandbook.co.uk/100-business-ideas-start-today/

4 اجاره تجهیزات
در بسیاری موارد ، مشاغل و اشخاص نیاز به تجهیزات یکبار مصرف یا مدت محدود دارند ، در این موارد اجاره تجهیزات تقریباً ارزان تر و با صرفه تر از خرید آن به طور مستقیم است. مثلا؛ اجاره تجهیزات نظافت فرش تجاری تقریباً 25 پوند برای شما در روز هزینه می کند ، در حالی که خرید تجهیزات و مواد شیمیایی بطور کامل چند صد پوند قیمت دارد. به عنوان نمونه از دیدگاه تجارت می تواند شرکتی باشد که به تجهیزات پردازش اضافی برای تهیه یک سفارش بزرگ یک طرفه نیاز دارد.

برای شروع یک کار اجاره تجهیزات ، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید تجهیزات عمومی را برای افراد فراهم کنید یا برای مشاغل / افراد در یک مکان خاص ، یعنی ابزارهای ساختمانی ، تجهیزات نظافت ، تأمین کنید. مشتریان می توانند تجهیزات و همچنین وب سایت و سیستم های پرداخت مناسب را جمع آوری و رها کنند. هزینه بیشتر در بیشتر موارد برای این ایده تجاری کوچک نیست.

زیبایی این تجارت این است که شما می توانید هزینه های اجاره نسبتاً بالایی را در مقابل هزینه خرید تجهیزات بپردازید ، بنابراین بازده سرمایه گذاری برای هر قطعه تجهیزات باید زیاد باشد و بازپرداخت نسبتاً کوتاه (مانع ساخت و سازهای تخصصی بزرگ و سایر تجهیزات پیچیده). برای بازاریابی خود ، می توانید مشاغل اجاره تجهیزات خود را در سایت های لیست محلی مانند FridayAd ، Gumtree ، Yelp و Google فهرست کنید.

بازاریابی برای این نوع مشاغل همه مبتنی بر شبکه سازی است ، شما باید با افراد با ارزش خالص متوسط ​​تا بالا رابطه برقرار کنید. مکان مناسب برای شروع این شبکه می تواند حضور در برنامه های محلی با اتاق بازرگانی یا گروه شبکه های تجاری محلی شما باشد.

 

http://tebboard.parsiblog.com/Posts/11/





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: